Tuesday, April 19, 2011

Menu tengahari ......macam ada yang tak cukup

Ini adalah hidangan untuk makan tengahari keluarga saya untuk hari ini. Dengan peruntukan masa yang terhad, jadi saya hanya sempat sediakan ayam goreng kunyit, goreng sayur tauge halus dan kerabu mangga sempoi. Sekejap sahaja sudah siap.

Ayam goreng kunyit

Goreng tauge halus


 
Kerabu mangga sempoi

Semua sudah sedia di atas meja, cuma tunggu untuk di ngap....

Tapi...macam ada yang tak cukup jer...
Oh...terlupa akan nasinya
Maka, ambil pinggan...buka tutup periuk....

Jeng...jeng.....
Saya terlupa nak tekan 'cook'
Jadi nasi saya masih lagi beras.
Jarum jam hampir menunjukkan pukul 2.00 pm, maka lewatlah saya ke ofis hari ni.
Nasi punya pasal....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...