Saturday, May 14, 2011

Tahun yang sibuk

Insya-Allah tahun ini seorang adik busuk masam saya akan menamatkan zaman bujang. Bila ada majlis besar akan melibatkan perancangan dan budget yang besar jugalah.

Jadi setelah diagih tugas oleh perancang majlis yakni Kaklong saya, saya telah diberi tugas menyediakan doorgift. Doorgift terdiri daripada cupcakes mudah jer.


Serta mencari hantaran coklat cantik dan cupcakes comel untuk adik saya. Jadi saya dah rambang mata. Semua cantik menawan, semua membuat hati tertawan, mana satu akan jadi pilihan. Chewah....

Coklat love box

Jambangan coklat

Fondant cupcakes


Buttercream cupcakes






Semuanya cantik manis. Zaman saya dulu mana ada cam ghini. Semuanya simple jer. Apa nak buat, zaman ku telah berlalu. Tinggal zaman adik-adik jer. Kena buatlah bagi adik-adik suka dan gumbira kan. Saya kan kakak mithali.

1 comment:

  1. zaman skrg mmg byk yg unik2 n cantik2 kan..izan dulu2 pun takde benda2 mcm ni..terasa nak suruh husben hntr smula hantaran mcm ni kekeke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...