Monday, February 21, 2011

Selamat Terbang

Lebih kurang pukul 10.40 malam tadi kakak saya yang nama manjanya di rumah Along telah selamat terbang menuju ke Australia. Dia pergi atas urusan kerja.

Bestnya, kata saya pada suami. Bilalah saya pulak nak dihantar pergi kerja sejauh itu. Agaknya sampai pencen pun, saya tak dapat lagi. Iyalah, pergi secara percuma dimana makan, penginapan, pengangkutan ditaja. Sapa tak nak pergi. Habis tinggi cuma balik nanti kena buat report atau kerja sikit. Itu aje. Nak harap pergi sendiri, entahlah. Kosnya terlalu tinggi untuk kami sekeluarga. Tunggulah pertandingan More Jutaria tu kembali semula.

Apa-apapun itu dah rezeki Along saya. Jadi saya cuma berharap, dia akan selamat pergi dan selamat balik.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...