Tuesday, June 07, 2011

Bila lama tak update....

Lama jugaklah rasanya tak update blog ni. Selalunya idea datang mencurah-curah. Tapi bila dah lama meninggalkannya, otak pun dah mula berkarat. Agak sibuk kebelakangan ni. Ditambah dengan si Abang yang bercuti sekolah, tapi mamanya kena kerja. Jadi sibuklah sikit. Sikit jer. Tak banyak pun.

2 buah filem yang saya nantikan iaitu Pirate of the carribean dan twilight. Pirate dah keluar, tapi tak sempat menonton di wayang. Jadi kenalah tunggu untuk dapatkan DVD yang cantik. Kalau setakat CD kabur dah kluar. Tapi disebabkan nak gambar yang cantik, kena tunggulah sikit. Nak tengok wayang, maaflah. Ke laut lah jawabnya. Tak sempat.

Lagi satu cerita Twilight. Walaupun dah tua-tua ni, tapi minat gila cerita pontianak bercinta dengan orang biasa. Kelakarkan. Serasa nak jadi Bella lah pulak. Kui...kui...Tak delah. Tapi saya memang meminati cerita sebegini.

Jika tak ada aral melintang, saya pula kena berkursus 10 hari bermula minggu depan. Ya Allah...tolonglah. Saya tak mau pergi. Nak cari kawan minta ganti, semua tak nak. Sebab lama sangat. Macam mana ni, adikku nak kahwin minggu lagi satu. Saya kan kakak mithali. Kenalah tolong apa-apa yang patut. Tak kan nak harap mak sorang jer kat kampung tu. Hailah...cam mane ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...