Monday, June 13, 2011

Belajar buat muffin...amatur

Aha....2 hari lepas sementara menunggu mak mertua sampai, saya pun duk godek-godek koleksi resepi. Jumpalah resepi muffin mudah ni yang saya ambil dari myR. Hasilnya sebab amatur, agak keras. Tapi seperti biasa, anak-anak suka sebab ada bluebery dan saya campur inti coklat juga.

Ready untuk membako kan diri

Ha...ambik kau
Ada yang terbuncit, ada yang terbuntang
Pelbagai saiz...kui...kui
Nak cuba sebab nak cari mana paling comel
Sebab oven kecik, kenalah pelbagai bentuk...kena beli oven baru yang gemuk ni..
Kesimpulannya, buat saiz paling kecik lah best
Senang anak-anak nak makan

Hasil selepas dibakor...apsal pucat color nye yer
Nampak sangat tak reti

Apa pun comle kan...sapa lagi nak puji kalau buka diri sendiri

Seperti biasa, model tetap bab makan benda-benda manis ni
Abang memang kuang sikit berminat dengan kek2 ni
Sila abaikan gurgirl saya yang duduk kurang sopan tu.
Sebab gurgirl saya dah perangai pun macam lelaki sebab abang-abang kat atas.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...