Friday, February 21, 2014

EVE LOVE BREAST PUMP ~~PILIHAN KU

Alhamdullilah.....aku kini dah menjangkau 25minggu....jadi dah mula buat persiapan sikit2.....lantaran kebanyakkan barang baby yang terdulu dah dibuang.....akibat banjir....Selain dah sedekah kat oarng (kununnya x beranak lagi....hu...hu)

Jadi.....aku dah mula servey breast pump....kalau dulu aku guna pump susu pureen sahaja....bunyi agak kuat...serta suction yang memang sakit....sampai nipple boleh terbit darah...tapi masa tu redho je guna...



Untuk kali ni, selepas dapat review dari sahabat yang menggunakan eve love ni & search internet....maka aku dengan senang hati....memilih pum ni....harap pum susu ni dapat memberi kerjasama yang baik dengan ku...review dariku...kena tunggu lepas bersalin


Aku beli satu set rm499
percuma cooler bag
Beli dekat facebook
Beli hari ni, esok dah sampai...servis yang sangat bagus :)
 ni cooler bag nya


ni power bank nya
En Somi berminat...sebb dah siap2 point untuk Ipad...hu...hu

Untuk elakkan back flow pada pump....ikut arahan diatas :)


Bawah ni review dari sahabat ku, Lin mengenai pump eve love





Kenapa eve love jadi pilihanku :
1. Sebab dah anak keempat, macam tak berbaloi pulak aku nak beli madela freestyle tu....
2. Dari segi bunyi, ok lagi rasanya. Sebb dulu masa guna pureen lagi kuat bunyi vibratenya.
3. Harga yang munasabah bagiku.
4. Review sahabatku diatas yang dapat memenuhkan peti ais nya dengan stok susu.
5. Tempoh masa pembaikkan (servis) yang singkat....hantar hari ni, 2-3 hari dah siap. (boleh baca review diatas)
6. Memang ada back flow untuk eve love heavenly....insyaAllah setakat ni untuk eve love flexi ok dah kut...cuma kena ikut arahan pada kotaknya...InsyaAllah ok.

Review sebenar dariku...kena tunggu lepas bersalin ye. Doakan semoga semua berjalan lancar...Amin

Sejujurnya...aku bukan penjual breast pum ni....ni cuma review jujur dari sahabatku





2 comments:

  1. Assalam,
    kak... wah promosi nmpk.terkezuut i tau, akak buh review tu. Seb baik sopan je saya berbicara..hihi
    Ok kak Happy BF!

    ReplyDelete
  2. Wslm lin....he...he...
    siap ada kawan tanya ok ke tak
    Tak tau nak jawab...sebb tak bersalin lagi...
    Ambik review lin lah...sebb dah guna...he...he...
    Minta halal yo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...